Kroppen vinner

Det blev vila i helgen. Både lördag och söndag. Trodde måndagen skulle bli katastrof! Men nej. Snarare tvärt om. Men måndag, trött, seg (i huvudet). Kroppen va dock helt tvärt om.. tydligen. På crosstrainern körde jag de DUBBLA motståndet för vad jag gjorde förra vecka och på det gick även fortare. Istället för 12 varv blev det nästan 15.
Så aa. Fast man, iallafall jag får ångest av att vila så behöver faktiskt kroppen det. 

Idag va jag även lite otaggad pga att min kusin inte va med idag. Men fick lite uppgifter sedan förra veckan. En del gick så jävla bra. Liksom.. de va bara en vecka sedan ja gjorde dom?! Medans andra gjorde ja väldigt försiktigt.. pga så man inte står/lyfter fel.

Längtar redan till imorgon 🤗 när man märker denna lilla skillnad nu så vill man bara fortsätta och se va framtiden visar!